5 December 2016

Wild, Wild World Tour- Bastille

Tak jak obiecałam, pojawiam się wraz z zakończeniem tygodnia, więc nie musicie mnie nigdzie wysyłać w paczce (inside joke z poprzedniej notki: klik). Dzisiaj trochę o wydarzeniu, które przewijało się ostatnio przez prawie każdą notkę, a dokładniej mówiąc: o koncercie Bastille.

W te wakacje miałam już okazję pojawić się na koncercie Bastille, kiedy przyjechali na Open'era w te wakacje (Open'erowa notka: klik), kiedy to ogłosili wydanie nowego albumu i rozpoczęcie trasy. Na początku nie myślałam jakoś szczególnie o wzięciu udziału, bo byłam w stu procentach usatysfakcjonowana festiwalowym występem, jednak po wstępnym obgadaniu wydarzenia na obozie w Bułgarii zdecydowałam się, że nie ma opcji, żebym nie pojechała.
shirt- Zara | jeans- Pull&Bear | boots- Timberland
W czwartek (24.11) już o 7:00 rano siedziałyśmy z Olą w pociągu do Warszawy, zmęczone, niezbyt korzystnie wyglądające, ale zdecydowanie szczęśliwe i podekscytowane. Do stolicy przyjechałyśmy chwilę przed jedenastą, a tam na dworcu spotkałyśmy się z resztą ekipy i pojechaliśmy do mieszkanka zostawić bagaże. Przed Torwarem byliśmy już 3 godziny wcześniej, ale dzięki wyjątkowo dobrze przemyślanej strategii zmienialiśmy się w staniu w kolejce i nikt nie był zmarznięty ani głodny. Dzięki temu mieliśmy świetne miejsca, jakoś w szóstym rzędzie, więc było idealnie. Sama się sobie dziwiłam, że znałam prawie każdą piosenkę w całości na pamięć haha :) 
Jak to ze mną bywa w przypadku tego typu wydarzeń, nie obyło się bez cudownych niespodzianek. Na koncercie miałam tą samą bluzkę, co na dzisiejszych zdjęciach, także byłam dosyć widoczna w tłumie. Na ostatniej piosence, Pompeii, kolega wziął mnie na barana (za co jestem mega wdzięczna, dzięki!), a kiedy wskazałam do wokalisty, ten mi całkowicie nieoczekiwanie odpowiedział, co poskutkowało u mnie chwilowym zawałem, filmik z tego momentu pojawi się na dniach na Instagramie, kiedy go dostanę haha :) 

Oprócz tego udało nam się trochę pozwiedzać, zrobić zakupy w Black Friday (Bath&Body Works podbite!), pójść do Muzeum Sztuki Nowoczesnej i przede wszystkim nacieszyć się sobą nawzajem przed powrotem do domu.
Ogólnie cały wyjazd uważam za mega udany i nie mogę doczekać się kolejnego, prawdopodobnie już na ferie. Poza tematem koncertowym, dzisiaj na nogach jestem już od 8, bo miałam okazję wziąć udział w warsztatach ze streetu prowadzonych przez dwóch świetnych instruktorów. Atmosfera była świetna, mam nadzieję, że nie jest to jedyny tego rodzaju event w jakim biorę udział, bo mimo trzech godzin spędzonych na sali i przewidywanych zakwasów kończę dzień z wielkim uśmiechem na twarzy. A co u Was słychać? Byliście ostatnio na jakimś koncercie? Ja już lecę spać, miłego dnia! xxx

35 comments:

  1. Koszulka świetna! A Warszawa jest naprawdę ciekawym miejscem. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  2. super tshirt, mega wyglądasz <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  3. Super Ci w takim uczesaniu :)
    http://myplacetoreturnto.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajne zdjęcia :)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wygląda na to, że super się bawiłaś ;D. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    ReplyDelete
  6. Koszulka cudownie komponuje się z tłem! Cała stylizacja wygląda jak taki słodki mały cukierek!
    Bardzo wielki plus za kolory!

    http://amlodzinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. cudowne kolory na zdjęciach, piękna koszulka!

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  8. Świetny look ! :)
    Kochana obserwuję było by mi bardzo miło gdybyś mnie też zaobserwowała.:*
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Mega fajne zdjęcia!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    ReplyDelete
  11. Naprawdę do twarzy Ci w tych warkoczykach! Poza tym piękny kolor włosów. Jestem u Ciebie pierwszy raz, czy to twój naturalny kolorek? :)

    Serdecznie zapraszam do siebie (http://anastazja-dutkiewicz.blogspot.com/)

    ReplyDelete
  12. zarówno bluza, jaki i bluzka są genialne! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ślicznie wyglądasz :) ładne buty :)

    ReplyDelete
  14. Piękny kolor włosów. Naturalny? :)

    ReplyDelete
  15. Bluza z Hard Rock <3 Genialne stylizacje i ślicznie wyglądasz w takiej fryzurze.
    Obserwuje i zapraszam do siebie dopiero zaczynam http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  16. ale ty sliczna jestes oesu

    http://majaikarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. O jacie zazdroszczę *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ja osobiście nie przepadam za koncertami. Ale zazdroszczę tak fajnie spędzonego czasu :) Bardzo ładne zdjęcia!
    Obserwuję i pozdrawiam

    Po roku przerwy wracam na bloga z nową dawką przemyśleń :)
    Z mojej perspektywy

    ReplyDelete
  19. Zazdroszcze tego koncertu :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    ReplyDelete
  20. ja nie byłam nigdy w stolicy i również wybieram się w ferie :D
    http://s-busz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. bardzo fajne zdj ślicznie wyglądasz w warkoczach :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Świetnie, że miałaś okazję na taką przygodę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  23. Chciałabym taką fryzurę, kochana! :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  24. Jak zawsze podoba mi się pomysł na post. Prowadzisz świetnego bloga! :)
    nikolaprzybysz.pl - klikk

    ReplyDelete
  25. Rewelacyjne zdjęcia! <3


    Zapraszam do zaobserwowania mnie:
    K L A U D E N C J A


    ReplyDelete
  26. Najlepsze są właśnie później takie wspomnienia! :)
    Przecudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  27. Koncerty to jedna z najlepszych "rzeczy" jakie istnieją. Mi w tym roku udało się być na 3, a teraz planuję już gdzie wybrać się w 2017. Bardzo ładne zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. ślicznie ci w tych warkoczykach,
    też chciałabym kiedyś pojechać na jakiś koncert

    /MAGSAILE/

    ReplyDelete
  29. Zazdroszczę Ci tego koncertu ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. O kurcze ;3 pozazdrościć ;)
    http://majuskaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Zawsze masz piekne zdjecia! Super sa. Tez bylam na openerze w tym roku i jestem mega zadowolona ;) mam nadzieje ze na nastepnym takze sie zobaczymy! Szczęśliwego nowego roku kochana

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona