30 December 2017

I can see the end

Hej hej! Jak Wam minęły święta? U mnie było bardzo sympatycznie i na luzie, ale kompletnie w tym roku nie czułam świątecznej atmosfery, no trudno. Święta jednak już za nami, rok 2017 też się już prawie skończył, jeszcze tylko Sylwester i ruszamy z czystą kartą.
Ja co prawda nie należę do osób, które wyznają zasadę Nowy Rok, Nowa Ja, a tym bardziej nie robię miliona postanowień na nowy rok, bo jeżeli chcemy zacząć coś robić albo coś w sobie zmienić, to możemy to zrobić w dowolnym momencie. Myślę jednak, że warto się zastanowić, co i dlaczego przez ostatnie 365 dni nie do końca wyszło nam zgodnie z planem, bo może warto zmienić w naszym życiu jakiś drobiazg, żeby chociażby lepiej gospodarować czasem.
Mam za to kilka celów na ten rok. Chciałabym się bardziej skupić na rzeczach, które dają mi radość, zwłaszcza, że mój system wartości się dosyć mocno zmienił w ostatnim czasie. Ale nie będę się Wam rozpisywać na ten temat, lepiej Wy mi napiszcie jakie macie plany na nadchodzący rok i na Sylwestra, ja w tym roku stawiam na kameralną domóweczkę, ale wiadomo jak to się zazwyczaj kończy :') W każdym razie, już na koniec, chciałabym Wam życzyć udanego zakończenia 2017 i jak najlepszego Nowego Roku, pełnego przygód, podróży i radości, teraz już lecę, do napisania w 2018!
Jeszcze co do outfitu, mam na sobie moją ukochaną kurtkę z Bershki, spodnie z H&M, superstary i top i pasekZaful i muszę szczerze powiedzieć, że jestem mega pozytywnie zaskoczona jakością tych dwóch rzeczy. Pasek wygląda porządnie, kółko można zdjąć, a top jest wykonany z przyjemnego materiału, trochę grubszego niż normalne koszulki tego typu. Przyszedł też do mnie zestaw pędzli, są ładne, porządnie wykonane i bardzo łatwo się nimi operuje. Generalnie wielki plus dla Zaful za te produkty, polecam z całego serca ♥ 


30 comments:

  1. Ale tło ładnie komponuje się ze stylizacją. :)

    ReplyDelete
  2. Dzisiaj Sylwester, ja też z chęcią zacznę wszystko od nowa, bo chcąc czy nie chcąc, rok 2017 nie był moim ulubionym. Teraz pozostaje liczyć na to, że wszystko będzie lepiej i starać się mocniej, aby rzeczywiście tak się stało :)
    Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  3. świetne miejsce do zdjęć:)

    ReplyDelete
  4. Jak dla mnie postanowienia noworoczne są pozytywną sprawą, ponieważ ludzie wtedy stawiają przed sobą kolejne wyzwania, które mają dla nich dużą wartość.
    Zdjęcia podobają mi się, bardzo dobrze dopasowałaś stylizację do siebie, jak i z tłem ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  5. genialne zdjęcia i stylizacja!;) szczęsliwego nowego roku, niech 2018 będzie jeszcze lepszy niż poprzednie lata;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetna sesja ♡
    Mega efekciarskie tło :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Udanego Nowego Roku :)

    WWW.KAIAKAILI.PL

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Również jestem zdanie, że postanowienie noworoczne nie musi być wcale noworocznym. W każdej chwili można obrać sobie dany/dane cel i dążyć ku niemu :).
    Piękne zdjęcia:)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w 2018 roku!
    zmienicswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetny zestaw- luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo i nie przekombinowane przede wszystkim, a to najważniesze :) niektóre dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Kurtała bardzo mi się podoba, fajnie że zdecydowałaś się na taki energiczny i radosny kolor, bo niestety 90% spoelczeństwa, teraz ubiera się na szaro-buro grrrr

    Kochana samych wspaniałości na Nowy Rok Ci życzę :) :*
    Daria

    ReplyDelete
  11. I love the coat, it's super cute.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  12. Ja również nie czułam atmosfery świąt. Piękne zdjęcia <3
    blog | instagram

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia ❤
    My Blog

    ReplyDelete
  14. beautifull styling darling,i love yours fun photos its awesome..!
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    ReplyDelete
  15. Nie lubię tworzyć postanowień noworocznych- staram się każdego dnia ulepszać siebie :) PS Rewelacyjna kurtka!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    ReplyDelete
  16. Śliczna kurtka uwielbiam zdjęcia bo mają moje ulubione kolory.

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    ReplyDelete
  17. Niech 2018 będzie lepszy niż 2017 <3 Cudowna kurtka

    Mój blog - VESTYLISH

    ReplyDelete
  18. Powodzenia w realizacjach, ja również nie do koca czułam ten klimat.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    P.S. Pasek jest boski! ;)

    ReplyDelete
  19. Przecudowne zdjęcia, podobają mi się w nich te kontrasty żółtego z twoją kurtką, która jest prześliczna i mega ci pasuje.
    https://joanna-szwed.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetnie dobrane tło do zdjęć. Jest super kontrast pomiędzy czerwienią, żółtym i niebieskim. Ja jestem zwolenniczką noworocznych postanowień i celów, ale wiadomo, że każdy dzień jest dobry na zmiany :)
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Mimo, że nie jestem fanką tego typu kurtek to na Tobie wygląda naprawdę OK :)

    mój blog zapraszam

    ReplyDelete
  22. Też nie czułam klimatu świąt, a sylwester był dla mnie bardzo udany! Wytanczylam się za wszystkie czasy.:D
    Bardzo podobają mi się zdjęcia, mają świetny klimat i do tego jeszcze ta kurtka! Cudoo :*
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  23. Śliczna stylizacja i ogólnie kolorystyka tych zdjęć :)
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Masz świetny styl :)
    Kurtka skradła moje serce :*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  25. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona