29 November 2016

Irrestible Me Straightening Brush

Well, nie do końca tak to miało wyglądać. Ten post miał się pojawić jeszcze przed moim wyjazdem do Warszawy, a teraz powinnam wstawiać coś o koncercie. Obiecuję, że druga notka pojawi się w weekend, a jak nie to możecie wsadzić do paczki i wysłać gdziekolwiek. 
Przechodząc jednak do tematu, mam dla Was dzisiaj recenzję produktu pochodzącego ze strony www.irresistibleme.com, Jade Hair Straightening Ceramic- Tourmaline Brush. Jest to nic innego jak szczotka prostująca włosy. Spotkałam się z nią pierwszy raz w życiu, ale zdecydowanie nie żałuję.
Przesyłka
Zaczynając od przesyłki, paczka doszła do mnie mniej więcej w przeciągu tygodnia, bardzo porządnie zapakowana, najpierw w kartonowe pudełko, w którym znajdowało się właściwe opakowanie owinięte w coś w stylu dużej folii bąbelkowej. Do szczotki była dołączona również instrukcja obsługi produktu.
Wykonanie
Po otwarciu paczki byłam bardzo mile zaskoczona tym, co zobaczyłam w środku. Ceramiczna szczotka, bardzo porządna, estetycznie wykonana i przy okazji w uroczym turkusowym kolorze. Jako że jest to produkt amerykański, ma on również amerykańską wtyczkę, o czym z resztą zostałam poinformowana jeszcze przed jej otrzymaniem, więc bez problemu miałam czas na kupienie przejściówki, która kosztowała mnie dokładnie 13 zł. 
Działanie
Użycie szczotki jest bardzo łatwe (a mówi Wam to osoba która ledwo co jest w stanie posłużyć się lokówką), wystarczy włączyć ją środkowym guzikiem i nastawić odpowiednią temperaturę, w zależności od rodzaju naszych włosów. Temperatura wyświetla się zarówno w stopniach Celsjusza, jak i Fahrenheita, więc problemu z jej dostosowaniem raczej nie ma. Następnie wystarczy już tylko rozczesać włosy jak zwyczajną szczotką, dzięki czemu w parę minut uzyskujemy efekt jak po użyciu prostownicy. W moim przypadku jest to super rozwiązanie, bo rano śpię jak najdłużej i zazwyczaj nie miałabym czasu na spędzenie 15 minut przy prostownicy. 
Podsumowując, jestem bardzo zadowolona ze szczotki, nawet bardziej niż się spodziewałam, dzięki niej jestem w stanie zaoszczędzić sporo czasu i moje włosy nie niszczą się tak, jak przy użyciu prostownicy. Z czystym sumieniem mogę Wam ją polecić, bo gdybym miała wymienić jakąkolwiek wadę, to jedynie kwestia wtyczki, jednak mam nadzieję, że firma za jakiś czas zdecyduje się również na produkcję szczotki z wtyczką europejską. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach, do napisania! xxx

28 comments:

  1. no proszę jaki efekt ;) a ja nigdy w dzialanie tych szczotek nie wierzylam ;)

    ReplyDelete
  2. Też testowałam tą szczotkę, uwielbiam ją! :)
    Lovett Lov B.L.O.G wejdz

    ReplyDelete
  3. Również taką posiadam i jestem z niej całkowicie zadowolona! Dla mnie ta wtyczka jest bezproblemową kwestią ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  4. ja na szczęście mam proste włosy, więc nie potrzebuje ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Boję się, że to zbyt duża ingerencja we włosy.
    BLOG | INSTAGRAM

    ReplyDelete
  6. Ja testuje doczepki od nich i też są super. Firma godna polecenia jak widać :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Kurcze prezentuje sie super i slyszalam o niej duzo dobrego! Mysle ze sie porozgladam za nia troche bo jest super. Buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. doczepki od nich sa super! tez mam taka szczotke ale z innej firmy!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Pierwszy raz spotykam się z taką szczotką, ale wygląda to bardzo ciekawie.
    Myślisz, że to bardzo niszczy włosy, po długoletnim użytkowaniu?

    http://amlodzinska.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że jeśli wybierzesz odpowiednie ustawienia do rodzaju włosów i będziesz stosowała produkt termoochronny przed użyciem, to się nie zniszczą :)

      Delete
  10. Efekt daje naprawdę super ;) Czytałam już o niej na wielu blogach i wszystkie dziewczyny chwalą sobie tę szczotkę ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  11. wow u ciebie jaki widoczny efekt! równiez dostałam tę szczotkę od firmy, ale na moich włosach średnio daje efekt, dopiero jak mam fale po warkoczach, wtedy cokolwiek widać. Moje włosy ogólnie są sałbo podatne na tego typu rzeczy to może dlatego. Zapraszam na mojego posta jezeli jestes ciekawa efektow haha
    swietne zdjęcia. gdzie kupiłaś wtyczkę? ja znalazłam tylką w rtv-agd za 20 zl
    pozdrowionka! gratuluję współpracy :)
    Mój BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Wtyczkę kupiłam w Saturnie w Rivierze :)

      Delete
  12. Świetna opcja, mi przydałoby się coś odwrotnego, żeby kręcić moje proste włosy haha :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Nigdy nie słyszałam o prostujących szczotkach,ale widac efekty ;)

    Obserwuję ;*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  14. Ale genialne, muszę w to zainwestować :P
    Obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Super blog , pozdrawiam! Obserwuję i liczę na to samo :) http://katrislook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. muszę sobie taką zprezentować :D OBSERWUJĘ :)
    http://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Musze sobie kupic ta szczotke bo efekt jest naprawde niezly zwazajac ze to "szczotka"
    Masz piekne wlosy <3

    Versjada
    Youtube

    ReplyDelete
  18. Dla mnie ta szczotka jest zdecydowanie na tak :)

    ReplyDelete
  19. własnie sie zastanawiałam ostatnio nad zakupem takiej szczotki, ale nie są najtańsze :/

    https://byoliv.wordpress.com/ zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  20. Świetna taka szczotka musi być :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  21. Efekt niezły, tylko żeby nie niszczyła włosów :)
    http://majuskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Świetna sprawa:)

    Chciałam dołączyć do obserwatorów, ale niestety gadżet się nie wyświetla.
    Rozwiązaniem jest usunięcie przekierowania HTTPS (Ustawienia-Podstawowe) i/lub wyczyszczenie ciasteczek :)

    Jeśli masz ochotę zapraszam na moją grupę na FB, tam na bieżąco są informacje o blędach i nowościach na bloggerze :) https://www.facebook.com/groups/1735330526755840/?fref=ts

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona