3 December 2017

Somehow I'm still alive

Listopad już w końcu za nami. Jak już dużo razy wspominałam, jest to najmniej lubiany przeze mnie miesiąc, jako że muszę się podczas niego zmagać ze spadkiem formy. W tym roku, ku mojemu zaskoczeniu, nie było aż tak źle, tylko czasami zdarzało mi się wrócić do domu i przespać resztę dnia po szkole, co rok temu było u mnie w listopadzie praktycznie codziennością.

Niestety jednak nie byłam w stanie się ze wszystkim ogarnąć i ucierpiała na tym moja działalność internetowa, nie tylko blog, ale też Instagram. Mam nadzieję, że uda mi się to niedługo zmienić, chociaż czeka mnie dużo pracy, bo przygotowuję się do olimpiady, którą mam w przyszłym tygodniu, więc będzie ciężko. No ale nic, czasami trzeba się po prostu wziąć w garść i wytrwać do danej daty.
Zostawiam Was już z kilkoma zdjęciami, które robiłam jeszcze we wrześniu, kiedy nie umierałam z zimna za każdym razem, gdy wychodziłam z domu. Chyba czas wyciągnąć z szafy moją czerwoną kurtkę :) Dajcie znać jak się Wam podobają zdjęcia i piszcie, co chcielibyście tu zobaczyć w najbliższym czasie, ja już lecę, do napisania! xxx
/szum został dodany celowo/

Polecane blogi: 

53 comments:

  1. koszula super ;)
    Powodzenia na olimpiadzie;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2017/12/dlaczego-wybraam-oriflame.html

    ReplyDelete
  2. Cudowne zdjęcia:D Fajna koszula;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia są piękne^^. Przypominają te cieplejsze dni. Życzę Ci powodzenia na olimpiadzie:).
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. jakie cudowne zdjecia!!! zdecydowanie moim ulubionym jest to ostatnio- ma taki jakis amerykanski klimacik <3

    https://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fajnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się koszula. ;)

    ReplyDelete
  6. koszula jest prześwietna!

    vanillove.pl

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia z celowym szumem- rewelacja. Powodzenia na olimpiadzie :)

    ReplyDelete
  8. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    ReplyDelete
  9. Chciałabym móc przespać tę chwilę po szkole, nawet rok temu mi się nie udawało ;) Piękna koszula!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  10. Nice pics, i like your attitude...
    xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    New look on the blog

    ReplyDelete
  11. Super zdjęcia :D Szkoda że nie ma już takiej pogody :( Ta zima mnie dobija :( zdecydowanie wolę kiedy jest cieplej xD

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  12. pięknie wyglądasz! :)
    https://dizzyfashion1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Podoba mi się ten szum, dodaje klimatu zdjęciom!

    http://martynakochanowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetna koszula! Piękne zdjęcia ♥

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Pretty spot! I like the stripped shirt and you have a really nice hair 😊

    ReplyDelete
  16. Ja z kolei bardzo lubię listopad, sama nie wiem czemu.
    Fajne zdjecia, szum dodaje im tego czegoś :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    ReplyDelete
  17. W tym roku to i u mnie Listopad źle się zapisał w pamięci 😥
    Piękne zdjęcia 😍
    Trochę mi brakuje takiej aury😥
    Pozdrawiam
    Lili

    ReplyDelete
  18. Też najmniej lubię listopad. Masakrycznie się wtedy czuję. Zdjęcia świetne ! :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  19. Powodzenia na olimpiadzie, dasz radę! :) za listopadem nie przepada większość osób
    to taki smutny miesiąc. Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajny klimacik mają te zdjęcia :)
    Wszystkiego dobrego i więcej odpoczynku i wolnego czasu!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładna koszula! Świetnie wyglądasz :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Bardzo podoba mi się kolorystyka tych zdjęć. Mój listopad wyglądał podobnie jak Twój - mało kiedy spałam po szkole, chociaż muszę przyznać, że miałam na to ochotę codziennie.

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetnie wyglądasz!Ja też nie znoszę tego miesiąca, ale teraz już żyję głównie świętami :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  24. Też nie lubię listopada, bo wtedy najbardziej zaczyna doskwierać mi brak słońca grrrr

    Świetna bluzka <3

    Powodzenia na olimpiadzie :) :*

    ReplyDelete
  25. Powodzenia! Mam nadzieję, że na olimpiadzie poszło świetnie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    ReplyDelete
  26. tak też tęsknie za wrześniem, gdzie jeszcze nie trzeba było pamiętać o tych nieszczęsnych kurtkach, czapkach, szalikach i wszystko było takie lepsze.. . nienawidzę zimy niestety
    ale niedługo świeta cieszmy się chcoiaż tą nowiną!
    pozdrowionka, bardzo podoba mi się kolorystyka zdjęć. niby tylko drzwi garażowe, a jednak klimat na kadrach jak z filmu
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  27. Prześliczne zdjęcia, jest w nich to coś :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. Cudowne zdjęcia, powodzenia na olimpiadzie <3 Dziękuję za wyróżnienie bloga, nie spodziewałam się ;*

    ReplyDelete
  30. Przecudowne zdjęcia, a ta koszula powala na kolana!!

    https://magdalenaplak.wordpress.com

    ReplyDelete
  31. Przepiękne i śliczne zdjęcia bardzo mi się zrobiło nastrojowo tak cofnięcie się w jesień.

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    ReplyDelete
  32. Cieszę się, że w tym roku listopad nie okażą się dla Ciebie aż tak nieprzyjemny, z roku na rok życzę Ci coraz większych postępów w walce z tym nieszczęsnym miesiącem haha Piękne zdjęcia!

    Buziaki ☼
    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  33. Ja również nie lubię listopada, okropny czas! Cudowna koszula i piękne zdjęcia♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Myślę, że dużo osób przeżywa spadek formy na jesień! Piękne zdjęcia :)
    Natforart klik

    ReplyDelete
  35. Ja póki co mam mnóstwo energi i utrzymuje mi się to już od dwóch miesięcy :p
    ONLY DREAMS

    ReplyDelete
  36. kochana, klimat tych zdjęć to cudo! pięknie wyszły!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/12/paznokcie-semilac-zestaw-hybrydowy.html

    ReplyDelete
  37. śliczne zdjęcia! też spadłam ostatnio z formą, ale mam tak co roku, tylko u mnie trwa to zazwyczaj do wiosny
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ja uwielbiam każdą porę roku!
    Ślicznie wyglądasz! Te zdjęcia są przecudowne!
    https://joanna-szwed.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Też czasami tak mam, że po powrocie ze szkoły nie myślę o niczym innym, tylko o tym, aby pójść spać. A do jakiej olimpiady się przygotowywujesz? Ładne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  40. Ale piękne zdjęcia! Bardo mi sie podobają,a zwłaszcza to przed ostatnie! JUż teraz- wesołych świąt!

    xoxo,

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Mi czasami po pracy zdarza się złapać lenia i iść spać, ale że skupiam się bardziej na blogu i systematyczności to odpuszczam jakiekolwiek spanie i działam! Świetne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  42. śliczne zdjęcia! <3

    https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona