24 January 2016

It's not how good you are...

... It's how good you want to be.

| faux fur- H&M | sweater- Primark | bag & necklace- Forever21 |
Wszyscy mamy marzenia i cele, mniejsze i większe. Jedni chcą w przyszłości zostać lekarzami, inni marzą o podróży dookoła świata. Jeszcze inni chcieliby wydać książkę lub prowadzić potężną firmę. Są też tacy, którzy za największe osiągnięcie uważają założenie rodziny z ukochaną osobą.
Na ogół staramy się dążyć do realizacji naszych postanowień, chociaż często docieramy do momentu, kiedy myślimy sobie nie dam rady, nie poradzę sobie z tym, nie jestem wystarczająco dobra, nie nadaję się do tego. Ostatnio wspominałam Wam o pewnej książce ("It's not how good you are..." autorstwa Paula Ardena), która bardzo wpłynęła na mój sposób postrzegania otoczenia.
 Autor ujawnia w niej tajniki funkcjonowania świata reklamy (i nie tylko). Podkreśla, że do osiągnięcia naszych celów nie jest potrzebny tylko talent, ale głównie kreatywność i nasze nastawienie. Jeżeli uwierzymy, że jesteśmy w stanie coś zrobić i będziemy odpowiednio ciężko na to pracować, to na pewno nam się uda. 
Twoje oceny nie są najlepsze, bo nie dajesz sobie rady z dużą ilością nauki? To nie znaczy, że nie dostaniesz się do wymarzonej szkoły, możesz nadrobić to wszystko zajęciami dodatkowymi i konkursami z dziedziny, w której czujesz się dobrze, bo nie chodzi o to jak dobry jesteś, tylko o to jak dobry chcesz być.
Tak, jak Wam obiecałam, wracam dzisiaj z wynikami małego konkursu zorganizowanego przez mnie w ostatnim poście z okazji urodzin bloga.
1. miejsce: Klaudia z bloga http://ducy-dusiaa.blogspot.com/
2. miejsce: Patrycja z bloga http://official-patty.blogspot.com/
Chciałabym Wam jeszcze podziękować za 200 obserwacji, kocham Was mocno i bardzo to doceniam! xx

48 comments:

  1. Zgadzam się z Tobą, powinniśmy częściej w tym decydującym z reguły momencie iść dalej, a nie przestawać, bo to bez sensu, sama wiele razy tak zrobiłam i bardzo tego żałuję :/
    o kurczaki, nie myślałam, że zajmę jakiekolwiek miejsce, haha, miłe zaskoczenie ;3

    ReplyDelete
  2. Świetny blog! Zapraszam też do siebie http://lauramoodo.blogspot.com/ :D

    ReplyDelete
  3. Zgadłaś ! ja zawsze chciałam napisać swoją książkę :) chciałabym żeby kiedyś się udało!
    'nie chodzi o to jak dobry jesteś, tylko o to jak dobry chcesz być' pięknie ujęte ;)


    KAPCIUSZEK

    ReplyDelete
  4. I właśnie ja jestem taką osobą. Marzę o kochającej rodzinie i tyle ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  5. Na moje postrzeganie świata również wpłynęła książka. Książka autorstwa Reginy Brett. Ja cały czas chcę spełniać swoje marzenia. "Jeżeli uwierzymy, że jesteśmy w stanie coś zrobić i będziemy odpowiednio ciężko na to pracować, to na pewno nam się uda." - to zdanie bardzo mi się podoba! Gratuluję 200 obserwacji! Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  6. Prześliczne futerko! i jeszcze ładniejsze zdjęcia!
    Boże chciałabym być taka ładna, aż chcę mi się te książkę przeczytać :)!!

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  7. Wiara w siebie, to już pół sukcesu. I tego powiedzenia się trzymam. Wiem, że dam radę osiągnąć cele, jakie sobie postawiłam. :)
    Gratuluję zwyciężczyniom konkursu! :) krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  8. oj ja dużo mam marzeń ;p
    ładne zdjęcia ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Najważniejsze, aby być w życiu szczęśliwym i spełniać swoje marzenia :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wspaniały blog ! WIdac że wkładasz w niego dużo pracy !
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    ReplyDelete
  11. AMAZIINGGGG!!! Love your blog gorgeous!!
    You are soo prettyy!!
    Check my blog and if you want we can follow each other**
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    ReplyDelete
  12. Piękne futerko :) Zmysłowe usta. Śliczność!

    Dziękuję za miły komentarz na blogu! Zapraszam do siebie częściej. :)
    xoxo,
    K.

    http://borko-yo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam takie futerka! *.*

    ReplyDelete
  14. bardzo ładnie wyglądasz;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ale śliczne zdjęcia, jesteś przepiękna. Ja w sumie jeszcze nie wiem co bym chciała robić, nie wiem jakie są moje marzenia, jakoś tak mi ciężko się ostatnio odnaleźć ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Genialne futerko, od dawna przeze mnie szukane!
    Obserwuje :*
    http://agata-blog00.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Moje marzenie to mieć popularnego bloga i dostać się na prawo. Mam nadzieję, że twoje się spełnią!
    Zapraszam do mnie: my----reality.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. "Bo nie chodzi o to jak dobry jesteś, tylko o to jak dobry chcesz być" - te słowa chyba na bardzo długo pozostaną mi w pamięci, bardzo mądry post. Świetne zdjęcia, idealne futerko, marzy mi się takie :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  19. Niestety sama mam problem z tym, że czasami uważam, że nie jestem wystarczająco.... mądra, ładna, szczupła, miła, pracowita... itd. Walczę z tym i co raz lepiej mi idzie. Bo naprawdę - życie z poczuciem że nie jestem wystarczająco cośtam nie jest życiem szczęśliwym i spokojnym.

    Pozdrawiam :)
    www.itakowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Chciałabym w przyszlości zalożyć kochającą się rodzine :) A inne marzenia to tak przy okazji. To jest największe <3

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    ReplyDelete
  21. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  22. Piękna dziewczyna i piękna stylizacja! Nic dodać, nic ująć :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Śliczny outfit i cudowne zdjęcia
    jeśli będziesz miała ochotę i czas to wpadnij :)
    http://stylowaaisog.blogspot.com/?view=timeslide

    ReplyDelete
  24. Świetna stylizacja ♥ Graluluję 200 obs. Ja o tylu mogę sobie pomarzyć ...
    Mój blog

    ReplyDelete
  25. Zgadzam się z tym co napisałaś :)
    Ślicznie wyglądasz :*
    Pozdrawiam,
    www.mybloggingtravel.pl

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja musiałam się nauczyć wiary w siebie :) Bez niej ciężko jest dojść naprawdę daleko

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  28. Masz śliczny kolor oczu! Obserwuję :3
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Świetny post i zdjęcia! :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Świetnie to ujęłaś. :) Nastawienie tutaj gra ogromną rolę.

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  31. Praca, praca i jeszcze raz praca :) nikt niczego na tacy nie podaje, jeśli chce się mieć coś, czego inni nie mają, trzeba zrobić to, czego im się nie chce :)

    perehendeza.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Świetnie wyglądasz, futerko cudownie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  33. świetny post i design bloga :)
    Będę wpadać częściej !

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  34. Przecudowny wpis!
    Zdjęcia są po prostu BAJECZNE <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  35. Cudowne zdjęcia <3
    I masz racje, nie warto się poddawać, trzeba ciągnąć dalej i w końcu na pewno się uda :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Cudowne zdjęcia <3
    I masz racje, nie warto się poddawać, trzeba ciągnąć dalej i w końcu na pewno się uda :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Haha, trafiłaś ze mną, bo ja właśnie chcę zostać lekarzem :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Najgorsze to rezygnacja z celu w połowie drogi do niego... Piękne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  39. Fajny post będe wpadala czesciej !:)

    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. śliczna z Ciebie dziewczyna , piękne masz włosy , super futerko i kolor szmineczki :)

    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuje :) liczę na rewanż :) pozdrawiam :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Śliczna ;) zapraszam

    http://margarettstylee.blogspot.co.uk/2015/10/hello-atumn.html?m=1

    ReplyDelete
  42. Cudowne zdjęcia! Prześlicznie wyglądasz ♥♥♥

    Pozdrawiam,
    maybeffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona