8 October 2017

Autumn essencials with Zaful

Po lecie niestety nie ma już ani śladu, za to jesień trwa tu pełną parą. Chłodne dni, liście zmieniające kolor- czas wyciągnąć z szafy płaszcze, szale i swetry. Nie żeby mi to nie odpowiadało, bo uwielbiam chodzić w tego typu rzeczach, ale nie oszukujmy się, brakuje mi trochę tych cieplejszych dni. Mam dzisiaj dla Was kilka propozycji moich "niezbędników" na tą porę roku, dzięki którym nie zamarzniecie i przy okazji będziecie super wyglądać. Wszystkie rzeczy pochodzą ze sklepu Zaful, o którym na pewno większość z Was już kiedyś słyszała. Moim zdaniem mają bardzo ciekawe oferty, każdy coś dla siebie znajdzie. 

Swetry
klik   klik   klik   klik

Bluzy
klik   klik   klik   klik

Buty
klik   klik   klik   klik

Płaszcze/Futra
klik   klik   klik   klik

Na koniec mam dla Was jeszcze mały konkurs. Podajcie w komentarzu cenę przynajmniej trzech rzeczy, które najbardziej się Wam podobają, a w następnym poście polecę trzy blogi :) Do napisania! xxx

46 comments:

  1. swetry i bluzy to moje drugie imię :D

    ReplyDelete
  2. Polubiłam jesień dzięki cieplusim sweterkom :)

    ReplyDelete
  3. Też lubie swetry!
    Super blog!
    flarri.com

    ReplyDelete
  4. Szkoda,że w płaszczach mi nie do twarzy ♥
    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  5. Takie buty z różami widziałam w deichmanie czy jak to się tam pisze. Identyczne hah. Zakochałam się w jednej bluzce ♥
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. o ta kurtka typu biker jest świetna

    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    ReplyDelete
  7. Różowa bluza i futerko w panterkę najbardziej mi się spodobały <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    ReplyDelete
  8. Mam trochę rzeczy z Zaful i są niezłe ;)

    ReplyDelete
  9. Ale cudowne sweterki! ♥
    Poklikałam! ♥
    MELA BLOG

    ReplyDelete
  10. świetne bluzy wybrałaś <3 poklikane
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Great selección! ❤️❤️❤️

    ReplyDelete
  14. Ja jestem fanem za dużych bluz, także to one królują u mnie podczas jesieni, ale Twoje propozycje mnie niesamowicie przekonują ;)

    https://tumblrgirlsxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładne rzeczy :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Fajne rzeczy :D
    Uwielbiam Zaful, po klikane ♥
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zamówiłam sobie te pierwsze botki, myślę, że będą idealne! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  18. buty (oprócz tych bordo) są czadowe <3
    Sandicious

    ReplyDelete
  19. Swetry to definicja jesieni :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Słyszałam nie raz już o tym sklepie, ale jakoś nigdy nic z niego nie zamawiałam. Chociaż teraz chętnie przejrzę jakie mają rzeczy... :) Ta ogromna kangurza bluza wygląda uroczo, wydaje się idealna na jesienne, deszczowe dni, żeby zagrzebać się w niej i odciąć od tego szarego świata za oknem... :)

    $21.99 $22.99 $26.49 $23.99 $32.99 $23.99 $17.99 $31.99 $40.99 $43.99 $43.99 $36.99 $39.99 $27.08 $40.99

    ReplyDelete
  21. Na jesień to tylko ciepły sweter :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    ReplyDelete
  22. Super zestawienia :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ten szary płaszcz jest świetny!

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetne rzeczy!

    Mój blog - VESTYLISH

    płaszcz w kratkę $39.99
    buty z haftem - $36.99
    drugie buty - $43.99
    granatowy sweter - $21.99
    czerwony sweter - $22.99

    ReplyDelete
  25. Taak, zaful ma świetny asortyment! Zawsze dopasowany do pory roku♥

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  26. Świetne bluzy ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Kocham jesień ^^
    Szczególnie sweterki przypadły mi do gustu ;3
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam sweterki i płaszcze :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  29. amazing selection, so lovely items darling! Look great. I'm first time on your blog and It's amazing. I really like it.
    Maybe follow for follow? Let me know on my blog, dear!
    I hope you will visit me soon. Have a nice day!
    Maleficent

    ReplyDelete
  30. Świetne rzeczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/stylizacja-w-kolorach-jesieni.html

    ReplyDelete
  31. Bardzo fajne rzeczy!
    Granatowy sweter-$21.99
    Czarny sweter-$26.49
    Szara bluza-$17.99
    Szary płaszcz-$40.99
    Zapraszam do mnie: bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  32. Zaful ma świetne rzeczy :) Podobają mi się twoje propozycje :)

    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. pierwsze buty to totalnie mój gust! :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  34. Zaufl ma przecudowne ubrania, muszę coś koniecznie zamówić!
    Zza Obiektywu

    ReplyDelete
  35. ładne ubrania:)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. świetne rzeczy, mam ten sweter i bluzę z haftami :)
    http://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona