27 September 2017

Street style baes

Jak ten czas mi ostatnio szybko leci, masakra. Pomijając to, że codziennie rano prawie umieram z zimna, a po południu wracam niosąc ten mój okropnie ciężki płaszcz, to mam się całkiem dobrze. A jak Wy? Dzisiaj mam dla Was kilka inspiracji, moim zdaniem idealnych na obecną pogodę, ja osobiście jestem w nich zakochana, zwłaszcza w tych za dużych płaszczach i kolorowych (mam nadzieję, że sztucznych) futrach, tych dwóch elementów na pewno nie zabraknie u mnie w szafie :) Która stylizacja się Wam najbardziej podoba? Piszcie w komentarzach, na dzisiaj to tyle ode mnie, teraz lecę napić się herbaty i obejrzeć serial, do napisania! xxx



46 comments:

  1. Świetne inspiracje, właśnie te płaszcze najbardziej przykuły moją uwagę.
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  2. Łatwo jest się zakochać w tych wszystkich inspiracjach, uwielbiam street style z fashion weeków, te stylizacje pobijają wszystko ;p

    ReplyDelete
  3. Świetne inspiracje :) i do tego nawiązujące do aktualnych trendów !

    ReplyDelete
  4. Najbardziej przykuł mnie widok zieleni, cudowny odcień!

    Pozdrawiam
    FotoHart

    ReplyDelete
  5. Świetne inspiracje, ostatnie 3 stylizacje przypadły mi najbardziej do gustu :)
    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/ootd.html

    ReplyDelete
  6. jestem zakochana w tym pięknym ciemnozielonym kolorze, niesamowicie się komponuje właśnie z tą kratką. Coś pięknego! A to tylko ciuchy haha
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  7. Długie płaszcze to zdecydowanie hit tej jesieni :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  8. Wszystkie te inspirację są świetne. A kolor ciemnozielony jest wspaniały.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. strasznie podoba mi sie ta zielen z pierwszego setu! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mi najbardziej podoba się brązowy płaszcz 😊 Cudo 😉
    http://traveling-with-tori.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  11. Wszystkie stylizacje są bardzo inspirujące. Jednak motyw kwiatów u mnie najbardziej dominuje :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja chyba nie umiem wybrać która stylizacja podoba mi się najbardziej. Wszystkie są świetne - uwielbiam takie!

    Mój blog - VESTYLISH

    ReplyDelete
  13. Długie płaszcze... mam nadzieje, że już wkrótce uda mi się zdobyć mój pierwszy <3
    ps. łączę się w bólu, również rano zamarzam, a później męczę się z noszeniem kurtki :')

    https://tumblrgirlsxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ładne stylizacje, bardzo inspirują :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Odkryte palce? Spódniczki prawie prześwitujące? O nie, to nie dla mnie, zwłaszcza na jesień. Zaraz byłabym chora. Wygrywają zdecydowanie stylizacje ze spodniami :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    ReplyDelete
  16. Propozycje świetne. Dobre inspiracje wybrałaś dla nas :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  17. Jest zimno pomimo, że świeci słońce.
    Inspiracje bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Wszystkie te stylizacje mają coś w sobie ;)

    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  19. super inspiracje obserwuje!!

    https://blondshion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajne inspiracje :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. All outfits are beautiful :)
    I'm following you, if you like, visit my blog:

    janalukic.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  22. Wow, świetny post, spodobał mi się! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Great photos! Such a big inspiration <3
    Would you like to follow each other? :D

    ReplyDelete
  24. Dobrze, że chociaż było trochę słońca w ostatnich dniach. Tak to też nie lubię zimna. Szerokie płaszcze są cudowne, za futrami akurat nie przepadam :)
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. I love your selections! ♡ Definitely really inspiring!

    Ellone | Looktheotherway.co | Minimal Lifestyle & Fashion

    ReplyDelete
  26. Świetny blog! Zero nudy i masa inspiracji, z przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam taki styl, i choć sama ubieram się raczej bardziej elegancko, to czasem lubię włożyć długi płaszcz, bluzę i sneakersy!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Great post! Photos are amaizing 🙂
    Hope you’ll leave a comment on my last post 🙂
    –> http://howaboutjourney.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  29. Świetne są te inspiracje :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    ReplyDelete
  30. Uwielbiam kratę i jestem mega szczęśliwa, że coraz wiecej jej w tym sezonie na sklepowych półkach.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    mvgdalena - klik

    ReplyDelete
  31. fantastyczne stylizacja wybrałaś, można się zainspirować :) obserwuję
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Cudowny post <3
    mega inspiracje
    https://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Świetne inspiracje, jak dla mnie ostatnie najlepsze :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Świetne propozycje!
    Ja sama nie wiem, jak mam się ubierać. O 6.40 jestem już na przystanku i jest okropnie zimno, ale gdy wracam o 15 potrafi być znowu zaskakująco ciepło jak na październik. Jak żyć? :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Dear, I'm in love with your blog posts and photos! We can be good blog friends ^_^ I'm following you on GFC #311, how about to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Hej! Świetny post🙂

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. świetne inspiracje modowe, lubię takie wpisy !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Wszystkie zdjęcia mnie bardzo zainspirowały :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  39. Świetne inspiracje! Podobają mi się te kolarze Twojego autorstwa :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona