6 April 2016

H&M Loves Coachella 2016

Hej! W zeszłym roku pisałam tutaj trochę na temat festiwalu Coachella i kolekcji H&M wydanej specjalnie na tę okazję (klik!). W tym roku firma postanowiła wrócić do Nas z festiwalową nutą. Tym razem ubrania mają ciemniejsze i bardziej wyraziste barwy, geometryczne wzory i elementy szydełkowe. Tegoroczna kolekcja różni się od poprzedniej również cenami, bo w tym roku mamy okazję kupić niektóre produkty w bardziej przystępnej cenie, chociażby bluzki za 30 zł lub kombinezony po 60 zł, co (przynajmniej moim zdaniem) nie jest jakoś mega dużo. Co ogólnie sądzę o kolekcji? Szczerze mówiąc zeszłoroczna chyba bardziej mi się podobała, na pewno ze względu na jasne kolory oraz dużą ilość kwiatowych wzorów i frędzli, ale w tegorocznej kolekcji znalazło się parę perełek, które z przyjemnością bym przygarnęła :) A co Wy sądzicie o H&M Loves Coachella? Podoba się Wam festiwalowy styl? Piszcie w komentarzach, ja tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami, które skradły moje serce haha Do napisania! xxx

34 comments:

  1. Uwielbiam tę kolekcję i faktycznie, jej dużym plusem są przystępne ceny:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  2. O rany podoba mi się! Moim marzeniem jest uczestnictwo w takim festiwalu <3

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  3. Mnie one nie zachwycają, były lepsze kolekcje :)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  4. ta kolekcja h&m strasznie mi się podoba i z pewnością coś kupię :)

    świetny blog!
    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. mowiac szczerze, takze bardziej podobala mi sie zeszloroczna kolekcja. w tym roku za duzo sie dzieje.
    pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://ciotkastiv.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ja sie skusze na kombinezon :D
    0lja.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo mi się podoba ta kolekcja, a i ceny też wpadają w me gusta :D
    Pozdrawiam cieplutko, świetny pościk! <3
    NAMELESS by Olimpia - Klik!

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam tę kolekcję, w ogóle zeszłoroczna też była świetna!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam takie strojem ale sa nieprzydatne na co dzień :(
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    ReplyDelete
  10. Jakie to ładne! Wybitnie w moim stylu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Najbardziej do gustu przypadła mi bluzka, którą ma dziewczyna w krótkich ogrodniczkach na zdjęciu nr7. Ceny są całkiem przystępne :)
    Pistacjowe Niebo

    ReplyDelete
  12. widziałam lepsze kolekcje jednak ta również jest fajna :)

    Truskaweczka

    ReplyDelete
  13. Świetna jest ta kolekcja, jednakże niektóre zdjęcia są jak "spod tęczy" :D


    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam oglądać zdjęcia z różnych sesji :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Całkiem fajna :D
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Kolekcja inspirowana Coachella jest cudowna, kiedyś chciałabym na ten festival pojechać :3
    Pomożesz w klikaniu? Bardzo prosze to dla mnie ważne:) *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    ReplyDelete
  17. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale bardzo mi się tutaj spodobało. Masz świetny styl pisania oraz dodajesz śliczne zdjęcia. Zdecydowanie obserwuję i czekam na więcej postów.
    Mój blog-kliknij

    ReplyDelete
  18. Fajna kampania :) A zdjęcia takie kolorowe - dobrze się na nie patrzy :) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  19. piękny im wyszedł ten lookbook :)
    ❤ blog

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam festiwalowy styl, więc ta kolekcja bardzo wpadła mi w oko :)
    foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. mi się meeega podoba! Zakochałam się coachelli ze snapa jemerced <3

    MAYUM -click-

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  22. Mi się bardziej podoba tą kolekcja od ubiegłorocznej
    http://claudettek.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Mi się bardziej podoba tą kolekcja od ubiegłorocznej
    http://claudettek.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Cudowna jest ta kolekcja! :)

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy post na www.twinslife.pl

    ReplyDelete
  25. Wyjazd na Coachelle to jedno z moich marzeń! mega klimatyczna kolekcja

    koszowska.wordpress.com zapraszam :*

    ReplyDelete
  26. Przepiękna jest ta kolekcja i ceny są przystępne :)
    karilleyn ♥KLIK♥

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona