30 March 2016

XO

Święta, święta i po świętach, a co za tym idzie- powrót do szkoły. Nie wiem jak Wy, ale ja w tym roku kompletnie nie poczułam wielkanocnej atmosfery, no ale trudno. Cierpię ostatnio na kompletny brak chęci do robienia czegokolwiek, ale równocześnie mam tyle pomysłów, że w końcu będę musiała się zabrać za realizację ich i to jak najszybciej. 

bomber jacket- Stradivarius | t-shirt- Zara | jeans- H&M | sunnies- Primark | shoes- Adidas Superstar | bag- Forever21
Przechodząc do tematu posta. Prowadzę tego bloga już od ponad roku (dokładnie rok i dwa miesiące), ale w dalszym ciągu wie o nim jedynie moja rodzina i jedna koleżanka. Nie chodzi o to, że boję się opinii innych, czy że się nie spodoba znajomym. Pracuję nad nim kilkanaście miesięcy i cieszę się z każdego czytelnika, wyświetlenia czy maila z propozycją współpracy bądź pytaniem o design czy cokolwiek innego i liczy się dla mnie to, co Wy myślicie o moich postach, zdjęciach i wyglądzie bloga, nie to co myślą osoby ze szkoły lub sąsiedzi. Czuję, że w ciągu tego czasu udało mi się zdobyć grupkę stałych bywalców, widzę to chociażby po komentarzach, które zostawiacie pod każdym postem.
Na początku nie było łatwo, nie miałam pojęcia o blogosferze, ale robię postępy i wciąż się uczę. Kiedy czytam notki sprzed roku, to aż mi się chce śmiać, nie wspominając o niektórych zdjęciach :') Mimo wszystko traktuję to moje małe miejsce w sieci jako rodzaj drugiej pamięci, ponieważ z reguły dzielę się z Wami ważniejszymi i ciekawszymi chwilami w moim życiu, choć nie tylko. Mam zamiar 'wtajemniczyć' stopniowo znajomych w istnienie tego bloga, ponieważ szczerze mówiąc, jestem z niego dumna i uważam go za jedno z moich największych osiągnięć. 
Chciałabym się rozwijać i pragnę, żeby blog rozwijał się razem ze mną. Chciałabym też wprowadzić tu parę zmian, bo tak jak mówiłam, pomysłów mam masę, ale najbardziej pragnę poznać Was lepiej, dowiedzieć się czegoś o moich Czytelnikach, bo bez Was nie byłoby mnie tutaj już dawno, więc jeżeli chcecie mnie o coś zapytać, porozmawiać na jakiś temat albo po prostu trochę pogadać, piszcie w komentarzach, na mojego maila (viamartyna@gmail.com) albo w direct na Instagramie (@martynazasadzinska). Pamiętajcie, że uwielbiam Was wszystkich, buziaki xxx

25 comments:

  1. Obserwuję Cię od niedawna, ale widzę, że prowadzisz bloga z pełnym zaangażowaniem i sercem, dlatego tak lubię czytać Twoje posty :3

    ReplyDelete
  2. Myślę, że nie masz czego się wstydzić :) A na pewno masz czym pochwalić. Właśnie zaobserwowałam Cię na insta :D

    ReplyDelete
  3. Pamiętam, jak moja rodzina dowiedziała się o blogu i wcale zadowolona nie była- wręcz kazała mi go usunąć. Po jakimś czasie zaczęłam udostępniać link na facebook'u albo na instagram'ie i w sumie moi znajomi pozytywnie odebrali wiadomość, że bloguję. Nawet mój chłopak był stałym czytelnikiem i zawsze, gdy coś nowego dodałam, pisał do mnie, że przeczytał całość i mu się bardzo podobało. Stałam się pewniejsza, bardziej otwarta i przestałam się przejmować złym zdaniem rodziny na temat mojego zainteresowania.
    Podziel się blogiem ze znajomymi, a na pewno miło zareagują! Nie masz się czego wstydzić. ;)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    ReplyDelete
  4. Prowadzisz naprawdę świetnego bloga i moim zdaniem naprawdę powinnaś powiedzieć o tym znajomym :) Początkowo niezwykle ukrywałam się z blogiem, bałam się jak zareagują na niego znajomi i przyjaciele. Nadszedł moment, w którym już wszyscy dowiedzieli się o tym, że bloguję i reakcje z jakimi się spotkałam były, i są nadal zaskakujące. Nikt mnie nie skrytykował, nie wyśmiał. Każdy był pozytywnie zaskoczony takim rodzajem pasji i spotkałam się z wieloma ciepłymi słowami :) Zatem nie ma się czego bać. Wtajemnicz resztę, ponieważ nie warto się ukrywać.
    Cudowne zdjęcia!!! *,*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  5. Nie wstydź się! Twój blog jest super, wpisy i zdjęcia również.
    O moim blogu wie rodzina i znajomi, nie piszę o nim wszędzie, jednak nie usłyszałam żadnego złego słowa na temat mojej pasji. Zdarzają się czasami hejty na asku, ale nie warto się nimi przejmować, tym bardziej, że to "anonim" :)
    Czekam na zmiany jakie wprowadzasz! Napisz koniecznie post o tym, jak zareagowali twoi znajomi na to, co robisz! :)

    ReplyDelete
  6. Oj ja też nie poczułam magii świąt :/ Za dużo zamieszania z przygotowaniami i ostatecznie byłam bardziej zmęczona niż zadowolona...
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja niestety nie jestem jakoś bardzo przekonana co do zdradzania komukolwiek, że mam bloga. Jeśli się dowiedzą, OKEJ, ale sama im nie powiem ;)
    /foxydiet

    ReplyDelete
  8. Myślę, że nie masz czego się wstydzić, jestem tu chyba od początku i lubiłam Twojego bloga nawet wtedy ;)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  9. Ja poczułam dzięki cudownej pogodzie. Chodziłam codziennie na spacery z rodzicami..
    Fajna akcja z pisaniem. Jesteś bardzo otwarta. Ogromny plus.

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Blog jest naprawdę fajny, znajomi będą pod wrażeniem! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  11. Również mam zamiar powoli poinformować przyjaciół o moim blogu, bo to naprawdę żaden wstyd iż coś robimy ^^ Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Piękna kurteczka, super wyglądasz :) Prowadzę bloga od niedawna i też mam obawy przed mówieniem o nim komukolwiek, wiedzą o nim tylko moi najbliżsi i pewnie póki co tak zostanie.. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    ReplyDelete
  14. O moim blogu również wie tylko rodzina. Nie rozpowiadam tego innym ponieważ nie czuje takiej potrzeby. Jestem u Ciebie pierwszy raz i bardzo podoba mi się Twój blog. Masz śliczne zdjęcia i design strony *.* będę wpadać częściej :*

    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. zdjęcie profilu na tle nieba sztos!
    werlka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Naprawdę świetny post..zdjęcia przykuły bardzo moją uwage są bardzo dobre :)
    Pozdrawiam :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Masz świetnego bloga, a twoje posty jak i zdjęcia są świetne. Dlatego powinnaś powiedzieć o tym znajomym :) Śliczna kurteczka *.*
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  18. ja niestety też nie poczułam tej atmosfery :c Nie ma co sie wstydzić bloga! osoby powinni ci zazdrościć, że masz taki fajny blog ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  19. Nie ma co wzlegać z realizacją twoich pomysłów!!
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    ReplyDelete
  20. piękne zdjęcia :)
    zapraszam również do mnie: insignises.blogspot.com
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  21. Ja swojego bloga prowadzę już prawie 4 lata i nadal wie o nim tylko kilka zaufanych koleżanek i rodzice, bo jakoś nie czuję potrzeby ''ujawniania'' tego bloga całej społeczności szkolnej i raczej wygląda to tak, że nie mówię o tym, że mam bloga, ale jeśli ktoś mnie o to spyta, to nie zaprzeczę :)
    Bardzo ładne zdjęcia, ogólnie strasznie wciągnął mnie Twój blog, bo piszesz bardzo ciekawie (nie, nie piszę tego żeby się podlizać). Oczywiście zostawiłam obserwacje i pozdrawiam serdecznie,
    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Też prowadzę bloga trochę ponad rok ;D
    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  23. Ja z koleżanką prowadzę bloga od wczoraj XD jeśli jesteś chętna zapraszamy
    tina-and-saba.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  24. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona