17 October 2016

Autumn vibes

Pierwszy miesiąc szkoły już za nami, a wraz z ostatecznym odejściem lata powoli na ulicach widać ludzi poubieranych w grube swetry i płaszcze, przed domami zaczynają pojawiać się wszelkiej wielkości dynie, a liście zmieniają kolory na piękne czerwienie i pomarańcze. Przy okazji zrobiło się też okropnie zimno, co daje mi się we znaki, kiedy o siódmej człapię się na pociąg owinięta płaszczem i moim ukochanym, wielkim szalikiem w kratkę. Na szczęście, jak na zbawienie, w McCafe znowu będzie do odebrania darmowa kawa, więc zaczynam się powoli przekonywać o sensie jechania wcześniejszym pociągiem, by na dworcu w Gdyni Głównej zaopatrywać się od czasu do czasu w swój jakże zasłużony kubek tego cuda, które trzyma mnie przy życiu podczas niekończących się dwóch godzin geografii lub matematyki.
Jak się tak o tym myśli, to brzmi całkiem zachęcająco, ale wraz z tymi autumn vibes przychodzi do mnie czas, kiedy wiecznie chce mi się spać i tyle razy, ile próbowałam, to za nic nie mogę znaleźć na ten mój problem skutecznego sposobu. Czasami czuję się jak taki niedźwiedź, który zapomniał zapaść w sen zimowy i chodzę całą jesień i zimę jak zombie. Z tym niewyspaniem z kolei łączy się wieczne zamarzanie, już na prawdę nie wiem co na siebie włożyć i czuję, że niedługo czekają mnie większe zakupy oraz porządki w szafie, a to poskutkuje odświeżeniem mojego Vinted, bowiem jakoś niedługo planuję zacząć dodawać rzeczy na sprzedaż, więc wpadajcie, obserwujcie i podawajcie w komentarzach swoje profile, chętnie wpadnę :)
A jak już jesteśmy przy ubraniach, to macie może do polecenia jakieś fajne sklepy internetowe? Chodząc ostatnio po sieciówkach mam wrażenie, że w każdej jest to samo i zaczynają mi się powoli kończyć opcje, a chciałabym zaopatrzyć się w kilka rzeczy przed wyjazdem do Warszawy (może uda mi się dodać parę zdjęć z koncertu albo samej stolicy, na pewno będzie relacja na Instagramie @martynazasadzinska), którego z resztą nie mogę się już doczekać. Na dzisiaj już kończę i zostawiam Wam kilka zdjęć z czwartku i przy okazji pozdrawiam mojego super fotografa a.k.a Olę, buziaki xxx
coat and dress- Zara | shoes- Pull&Bear

49 comments:

  1. Szkoda że u mnie jesień nie jest taka kolorowa :(
    Zapraszam na nowy post: http://amarantowe-usta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kurde, szkoda, że nie mam po drodze do szkoły Mc :D. Ten Mc w Gdyni na dworcu jest piękny :O!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dla mnie najlepszym sklepem internetowym z ubraniami jest zalando, bo tam znajdziesz dosłownie wszystko.
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój kanał na yt ♥
    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  4. Czemu ja nie mam żadnego Mc'a po drodze na uczelnię? Czas poszukać jakiegoś dobrego kubka na kawę, bo powoli czuję się jak te zombie z rana. :D Cudne zdjęcia! :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia! Te kawy to ratunek! :D
    Uwielbiam Vinted, już Cię obserwuję!:)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  6. Śliczna bluzeczka, bardzo ładny zestaw ;)

    ReplyDelete
  7. Ja pierwszy raz w życiu tak źle znoszę jesień - wieczne zmęczenie i niewyspanie...
    Uwielbiam pierwsze zdjęcie pod ostatnim fragmentem tekstu! <3
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia! <3
    ZAPRASZAM DO SIEBIE: http://photoalexx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Mam dokładnie tak samo - prawie zawsze w tym okresie jestem zmęczona i nie mam pojęcia co ze sobą zrobić. Świetnie wyglądasz ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  10. Super stylizacja! :) Bardzo fajne zdjęcia ;) :*

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jejku kolory na zdjęciach są genialne! Ładnie wyszłaś :) Jaki aparat uzywasz? ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zakochałam się w zdjęciach!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jesteś prześliczna, widać że dużo serca wkładasz w bloga :)

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz niesamowicie! Uwielbiam każdy element Twojego stroju, a ten płaszcz jest genialny <3

    zapraszam i zachęcam do obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jakie piękne miejsca na zdjęcia!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  16. Masz bardzo śliczne zdjęcia c;
    Obserwuję ;*

    <a href="http://julciik-blogg.blogspot.com/>Julciik-blogg</a> ♥

    ReplyDelete
  17. jaki plaszcz <3
    a dwa ostatnie zdjecia mega klimatyczne!

    ReplyDelete
  18. Ładne, jesienne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  19. Pierwsze zdjęcia rażą mnie trochę kontrastem, ale ostatnie dwa to rewelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  20. Niestety jesień teraz daje się nam we znaki jednak może to i lepiej że teraz niż później? Co do McCafe to osobiście wybieram GreenCafeNero. Te McDonaldowe są dziwne a latte u nich to nie latte.
    Dwa ostatnie zdjęcia spodobały mi się najbardziej ale to tylko dlatego iż dodały trochę tajemniczości.

    http://alexamariani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja również całą jesień chodzę zaspana, szkoda tylko, że kiedy nadchodzi wieczór budzę się do życia haha ;)
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  22. Kurcze, dlaczego ja nie mam żadnego Mc'a w okolicy! ;/ Chętnie bym wypiła rano taki dobry, ciepły kubek. Świetne zdjeci♥ U mnie niestety nie jest tak kolorowo


    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  23. Ja właśnie coraz bardziej zastanawiam się nad wystawieniem na sprzedaż części swojej garderoby. Ale w sumie cieszę się, że już w końcu jest ta prawdziwa, mroźna jesień. Lubię te stonowane kolory liści, one sprawiają, że po prostu mogłabym przez cały czas na dworze siedzieć.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia :) Cudowne masz włosy :)
    Zapraszam do mnie klik

    ReplyDelete
  25. Jeju jakie piękne zdjęcia! Twój płaszcz jest świetny, takiego właśnie szukam ostatnio :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia <3 Jesteś fotogeniczna :D

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Też jeżdżę czasem do szkoły pociągiem, ale po kawę nie jest mi po drodze, a poza tym nie przepadam :D Śliczne, jesienne zdjęcia!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Fajnie się ogląda takie jesienne zdjęcia :D
    Sannness.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. oj tak, jesien juz jest, tez jestem opatulona w szal i na sobie cieply sweter :) obserwuje ♥


    aalleekkss.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. jeju nie mogę się na patrzeć na te zdjęcia . Jeżeli można wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  32. Piękne zdjęcia! Mają w sobie to coś za co można polubić jesień :)
    Mój BLOG!

    ReplyDelete
  33. Prześwietne zdjęcia!
    Hahah z tym niedźwiedziem mam podobnie :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  34. Piękny płaszcz, rewelacyjne zdjęcia! Ja zamiast kubka kawy z MCa, wolę przygotowaną przez siebie w domu herbatkę zabierać w kubku termicznym do szkoły :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Wow, wonderful post, I love the dress and you look gorgeous :) You have a great blog, would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  36. Świetny post♥ Faktycznie ujęłaś to tak pozytywnie: darmowa, ciepła kawa i ukochany szaliczek brzmią tak miło. Ale zdaję sobie sprawę, że potem prawie, że wylewamy na siebie kawę, zawijamy się chustą jak muzułmanie i uciekamy do pociągu, bo niestety często jesień nie jest taka piękna jak na filmach :c Oby przyszła taka śliczna, kolorowa, słoneczna. Choć u Ciebie na zdjęciach wygląda, że jest dość ciepło. U mnie już muszę zakładać czapkę :c
    vatacukrowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. początek taki typowo jesienny, magiczny i mega klimatyczny :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    ReplyDelete
  38. U mnie jest zimno. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    ReplyDelete
  39. Ja jestem strasznym zmarzluchem,ale lubie jesień.świetne zdjęcia takie jesienne.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Piękna stylizacja, śliczny masz płaszcz :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  41. Świetnie wyglądasz i ta sceneria, uwielbiam takie klimaty :)

    ReplyDelete
  42. Też należę do takiego niedźwiadka ;p
    Cudowne zdjęcia!

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  43. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona