26 September 2016

Day Off | Stockholm/Helsinki/Tallinn

Będę z Wami szczera. Nigdy nie należałam do osób zorganizowanych, zazwyczaj robię wszystko na ostatnią chwilę. Nie zliczę już ile sposobów wypróbowałam, żeby to zmienić. Przez to w tygodniu często narzekam na brak czasu dla siebie, ale trzeba przyznać, że kiedy zabiera się za lekcje o 19, to samemu jest się sobie winnym. 

Dlatego za każdym razem, kiedy uda mi się zostać w domu w czasie dnia szkolnego, próbuję się ogarnąć i zrobić to wszystko, na co nie znajdę czasu w weekend. Dzisiaj właśnie jest jeden z tych dni i muszę przyznać, że jestem całkiem dumna z siebie, bo już zdążyłam posprzątać i właśnie nadrabiam zaległości tutaj, a normalnie dopiero kończyłabym lekcje, więc jak na mnie, to już jest ogromny sukces. Tak właśnie myśląc o tym, postanowiłam, że dla odmiany jesień będzie tą porą roku, kiedy w końcu mam na wszystko czas i siłę. Nawet jeżeli będę musiała okłamywać swój mózg dwadzieścia cztery godziny na dobę i nieważne ile kubków kawy oraz kopniaków w tyłek to zajmie, wytrwam w tym postanowieniu co najmniej (bądź aż) do zimy i jak dobrze pójdzie, to nawet je przedłużę. 
Zmieniając temat o 360 stopni, dzisiaj mam dla Was zdjęcia ze Sztokholmu, Helsinek i Tallinna. W dwóch ostatnich już kiedyś byłam, z czym wiąże się dłuższa historia, może kiedyś się nią z Wami podzielę :) Sztokholm za to odwiedziłam po raz pierwszy i mimo że nie skradł mojego serca tak, jak Tallinn czy Kopenhaga, to na prawdę mi się podobał. Z Helsinek niestety mam tylko dwa zdjęcia, bo trafiliśmy na pogodę bardziej przypominającą tą angielską, niż fińską i cały dzień okropnie lało. Mam nadzieję jednak jeszcze tam wrócić i to nawet nie raz. 

46 comments:

  1. Życzę powodzenia w postanowieniu :*
    Świetne zdjęcia, zazdroszczę takich fajnych podróży ♥
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia <3
    ZAPRASZAM DO SIEBIE: http://photoalexx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcia <3

    http://stegofashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja podobno należe do osób zorganizowanych, jednak zawsze zaczynam odrabiac lekcje ok godziny 20 bo wtedy po prostu najlepiej mi się pracuje i myśli :)
    Zapraszam, może Ci się spodoba slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mi jest bardzo ciężko o organizację czasu, ale dają radę :D Przepiękne miejsca :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia!! :)) mam nadzieję że uda nam się kiedyś odwiedzić te miasta, robią wrażenie :)

    ReplyDelete
  7. Życzę powodzenia byś wytrwała w postanowieniu, ja na szczęście nie mam sobie nic do zarzucenia w kwestii organizacji akurat :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia, mam ochotę się tam przenieść! ;) ja lekcję odrabiam od razu po przyjściou ze szkoły, ale i tak zajmuje mi to wieczność :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Piękne ujęcia!

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jak tam pięknie! Super zdjęcia. :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. A ja w tym roku jestem bardziej zorganizowana niż w tamtym i moje oceny również dzięki temu są lepsze.
    Piękne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  12. Cudowne zdjęcia ! Bardzo chcę w przyszłości odwiedzić to miejsce ;)
    U mnie również słabo jest z organizacją ;/
    Zapraszam do mnie > http://moviesgoals.blogspot.com/2016/09/autumn-movies.html - miejsce na które jednak udaje mi się znaleźć czas ;)

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia!Niestety nie miałam nigdy okazji tam być.Jetem ciekawa jak długo będziesz trzymała się postanowienia ;)
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia, idealna jakość <3 Mam pytanie, czym robisz zdjęcia? :) Mam nadzieję, że wytrwasz w twoich postanowieniach :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  15. W takim razie życzę powodzenia w lepszym zoorganizowaniu się ;)
    Cudowne zdjęcia i ich jakość! Nigdy nie byłam w tych miastach, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się je odwiedzić :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ja zawsze staram się wszystko planować żeby o niczym nie zapominać ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  17. piękne zdjęcia :) zazdroszczę wycieczki :)

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia :)

    witchhearted.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. ja też raczej nie należę to osób zorganizowanych, czasem mi się to uda ale rzadko :)
    śliczne zdjęcia, aż chce się wrócić do wakacji :))
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Jeny, jakie piękne zdjęcia!
    Powodzenia życzę w postanowieniach i mam nadzieję, że z czasem staną się już po prostu rutyną:D


    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  21. Piękne miasto, cudowne zdjęcia, nieziemski klimat! :) karolinaaag

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia, zazdroszczę pobytu
    W wolnej chwili zapraszam
    http://wirtualniewalniety.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. przepiekne zdjecia i te nalesniki mniaam <3

    ReplyDelete
  24. Kolory na zdjęciach cudowne!
    Powodzenia w postanowieniu :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  25. Wspaniałe zdjęcia, ja też nie mam na nic czasu od kiedy szkoła ruszyła pełna parą
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie claudeeen.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie claudeeen.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Naprawdę super post!
    Zapraszam do mnie! http://ascardisis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. prześliczne widoki! <3
    obserwuję i pozdrawiam, natalkajankosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Tworzysz przecudowne zdjecia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  31. Cudowne widoki *.* http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Świetne miejsce :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. genialne zdjęcia :D aż mi się przestało chcieć siedzieć w pracy. Najchętniej to wzięłabym teraz plecak i ruszyła w podróż !
    Pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Perfekcyjne zdjęcia!
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetne zdjęcia **
    Zapraszam do mnie http://emptyystreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ale tam cudownie i kolorowo.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Świetna fotorelacja! Oby jednak trwało to u Ciebie dłużej niż do zimy - powodzenia ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  38. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona