30 August 2016

Scandinavian Cruise

Dwa tygodnie tegorocznych wakacji (jak już Wam wspominałam) spędziłam na rejsie po Morzu Bałtyckim. Tym razem udało mi się zobaczyć Danię, Belgię, Szwecję, Norwegię, Estonię, Finlandię i Rosję. Osobiście zakochałam się w Saint Petersburgu i mam nadzieję, że uda mi się kiedyś tam wrócić, tym razem na dłużej niż tylko dwa dni.


 Poznałam też na statku wiele cudownych osób z różnych części świata i nie mogłabym być bardziej wdzięczna za to, że ich mam. Co jeszcze mogę powiedzieć? Jeżeli kiedykolwiek zdarzy się Wam okazja spędzenia wakacji na statku, to bez wahania jedźcie, bo na pewno nie pożałujecie. Teraz zostawiam Wam kilka zdjęć z Kopenhagi, resztę będziecie mogli zobaczyć w kolejnych postach. Buziaki!
Jak widzicie, wróciłam. Nie tak jak miesiąc temu, teraz wracam już definitywnie. Zauważyłam, że jeśli nie mam żadnych obowiązków, to nie robię praktycznie nic produktywnego. Teraz, razem z rozpoczęciem roku szkolnego będę miała znowu napięty grafik (egh), ale dzięki temu też zmotywuję się do wciśnięcia w niego bloga. Dużo się w moim życiu wydarzyło przez wakacje, mam Wam wiele do opowiedzenia i pokazania, część już mogliście zobaczyć na moim Instagramie:  @martynazasadzinska. Byłam w tym czasie na rejsie skandynawskim i na obozie w Bułgarii, z którego wróciłam wczoraj, ale o tym później. Z takich organizacyjnych rzeczy to chciałabym jeszcze zapytać czy jest coś szczególnego, co chcielibyście tu zobaczyć? Jestem otwarta na Wasze propozycje, więc śmiało piszcie :)

37 comments:

  1. Zazdroszczę Ci takiej możliwości ;) Co do Kopenhagi to zawsze chciałam ją zobaczyć :)
    https://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia mnie urzekły :) miłego ostatniego dnia wakacji!

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zazdroszczę tego rejsu <3 Chętnie pooglądam zdjęcia z pozostałych miast :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  4. Zazdroszczę tak fajnie spędzonego czasu. Chętnie pooglądałabym więcej zdjęć.
    Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszej pracy.
    Mój snapchat blogowy: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    ReplyDelete
  5. o wow! jakie cudowne zdjęcia! <3

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    ReplyDelete
  6. jakie śliczne zdjęcia ! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia są cudne :D zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia bardzo ładne. Zazdroszczę odwiedzin w Rosji.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  9. zazdroszczę takiego rejsu :D świetna sprawa
    halvmaner blog

    ReplyDelete
  10. Świetnie, że udało Ci się tyle zobaczyć!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  11. WOOOOW, naprawdę dużo udało ci się zwiedzić :) Widoki są piękne, zdjęcia śliczne! :* Taki rejs to cudowna przygoda.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam wycieczki objazdowe, a na takiej na statku jeszcze nie byłam :). Świetnie, że udało Ci się tyle zobaczyć, Kopenhaga wygląda na przepiękne miasto :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wow, super wakacje. Zazdrościmy!
    nikoladominikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nie wiem czy zdecydowałabym się płynąć tyle dni na statku jednak taka wycieczka to coś wspaniałego :D Śliczne spodnie masz na zdjęciach z Kopenhagi :)
    Bardzo fajny blog, obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Zakochałam się w tych widokach <3
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. Ja bym się bała takiego rejsu, tyle czasu na wodzie. :D Ale zdjęcia świetne! :)

    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładne zdjęcia, ja na Twoim blogu chciałabym zobaczyć przede wszystkim ootd.
    Bardzo podoba mi się Twój styl!
    Mój blog-kliknij <3

    ReplyDelete
  18. Cudne zdjęcia :)
    masz megaa styl ;)
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Wpadnij ♥ NAMELESS

    ReplyDelete
  19. ale super ja jednak bym się chyba bała takiego rejsu ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    ReplyDelete
  20. O jak Ci zazdroszczę takiego rejsu, zawsze marzyłam o czymś podobnym!
    Świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Mój Blog Zapraszam
    Chciałam zawsze popłynąć w rejs aż Ci zazdroszczę lecz bałabym sie w czasie burzy hehe
    cudowne zdjecia !

    ReplyDelete
  22. Super post!
    Widzę, że dużo się u ciebie dzieje :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    wpadnij ♥ NAMELESS

    ReplyDelete
  23. rewelacyjne zdjęcia ! naprawdę ! kawał dobrej roboty !
    absolutnie obserwuję od zaraz ! <3

    ReplyDelete
  24. Nie mogę się doczekać kolejnych wpisów. Fajnie, ze tyle udało Ci się zwiedzić! <3

    ReplyDelete
  25. Wakacje miałaś cudne :P Zdjęcia są przepiękne :) Aktywnie, wesoło i kolorowo :p Super!

    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. super wpis, design prześliczny :P


    nikolaa123.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ahh .. super, że mogłaś popłynąć w taki rejs :). Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    ReplyDelete
  28. Nie miałam nigdzie okazji być w takich pięknych miejscach, czego bardzo żałuję!
    Cudowne ujęcia!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  29. Piękne miejsce. Zdjęcia są cudowne. Aż zazdrość łapie. Ja w te wakacje nigdzie nie wyjechałam ;/
    http://moviesgoals.blogspot.com/2016/09/co-sadze-o-parodiach.html zapraszam ;)

    ReplyDelete
  30. Śliczne zdjęcia i miejsca
    W wolnej chwili zapraszam
    http://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Miałem kiedys okazję płynąć promem do Szwecji, Kopenhaga ma bardzo ładne zabytki jak widac na twoich zdjęciach
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  32. świetna wakacje :D zdjęcia mnie urzekły :)
    http://gabrielakita.blogspot.com

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona