2 February 2016

Last few months favourites

Hej! Co tam u Was? Przychodzę dzisiaj z postem o ulubieńcach, którego nie było już daaaawno, ostatnim razem chyba w październiku. Są to propozycje z ostatnich kilku miesięcy, w sumie nie uzbierało się ich jakoś mega dużo, ale są to rzeczy, z których jestem na prawdę bardzo bardzo zadowolona.

Pierwszą rzeczą jest truskawkowy balsam do ust EOS. Zazwyczaj nie przepadam za produktami o tym zapachu, ale to jest wyjątek, uwielbiam go :) bardzo dobrze nawilża usta i jest wygodny w użyciu przez kształt opakowania, które na początku sprawiało wrażenie troszkę nieporęcznego, ale wraz z pierwszym użyciem moje obawy zniknęły.
Drugim ulubieńcem jest perfum Marc Jacobs Daisy Sorbet, który ma cudowny kwiatowy zapach. Jestem posiadaczką czterech perfum Daisy i obecnie nie byłabym w stanie zamienić ich na żadne inne, utrzymują się u mnie bardzo długo i są też bardzo wydajne.
Kolejne dwie pozycje to książki: o jednej wspominałam już kilka razy, nawet zainspirowała mnie do napisania ostatniego posta (klik). Jest ona bardzo motywująca i trochę nawet zmieniła sposób, w jaki postrzegam otoczenie, a także moje nastawienie do pewnych rzeczy jest po przeczytaniu jej jest inne niż wcześniej. Druga książka jest autorstwa Kasi Tusk i nosi tytuł Elementarz Stylu. Jest pełna przydatnych porad dotyczących mody, ale też ciekawych opowieści, a całość dopełniają śliczne zdjęcia. Nie przeczytałam jej jeszcze do końca, ale mogę ją Wam z czystym sumieniem polecić :)
Ostatnim czasem dużo się widzi i słyszy na blogach o woskach Kringle. Ja jakiś czas temu zaopatrzyłam się w dwie świeczki tej firmy i muszę przyznać, że rozumiem ten wielki szum wokół nich. Zapach mają bardzo intensywny, unosi się w pomieszczeniu nawet kiedy świeczka nie jest zapalona, a mimo częstego używania starczą mi jeszcze na wiele wieczorów. Ja jestem posiadaczką zapachów mulling spices i holiday cookies.
Ostatnim ulubieńcem są buty Adidas Superstar. Polowałam na ten model już jakoś od marca zeszłego roku i mniej więcej w październiku stałam się właścicielką tych ze zdjęcia i muszę przyznać, że są to jedne z moich najwygodniejszych butów. Cieszę się też, że nie są to te białe klasyczne ss z czarnymi paskami, które mimo że mi się również podobają, to stały się ostatnio tak popularne, że nosi je co trzecia osoba na ulicy. Mam też w swoim posiadaniu jeszcze jedną parę superstarów i nie zdziwię się, jeżeli w moje ręce za jakiś czas wpadnie następna para :)
To by było na tyle dzisiaj, w komentarzach napiszcie mi swoje ulubione produkty z ostatnich miesięcy. Przy okazji, jeżeli macie jakieś szczególne życzenia co do tematyki postów, jeżeli chcielibyście, żebym napisała notkę na jakiś konkretny temat, to również piszcie :) Ja już uciekam się uczyć na angielski, buziaki xx


edit: ostatnio na informatyce dostaliśmy za zadanie założenie bloga (niestety na konkretnej witrynie a.k.a bloog.pl) i jeżeli będzie się Wam nudziło, a lubicie oglądać zdjęcia Nicolasa Cage'a, to zapraszam, bo to najprawdopodobniej będzie jedyna rzecz, jaką tam będę dodawać ze względu na brak jakichkolwiek pomysłów, link: http://kanapkaztunczykiem.bloog.pl/ (wiem, bardzo kreatywna nazwa xD)

27 comments:

  1. ja własnie poluje na białe superstary ;)
    ale Twoje buciki tez są super !
    http://twinstyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja jak raz założyłam superstary to wiem, że wygodniejszych butów nie znajdę. A pierwszy raz to było ponad 12 lat temu. Już miałam jakieś 4 pary i wiem, że zawsze jakaś para będzie w mojej szafie.

    ReplyDelete
  3. Ja właśnie zastanawiam się nad kupnem superstarów

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    ReplyDelete
  4. Rewelacyjne buty!:)
    Bardzo przyjazny blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  5. uwielbiam superstary, najwygodniejsze buty :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Super ulubieńcy, lubię czytać takie posty. Książki są bardzo zachęcające ;)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  7. Jejku, od dawna mi się marzy Daisy Marca :D Świetne Superstary :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    ReplyDelete
  8. Te buty są genialne *-* Świetni ulubieńcy :*

    TMblackandwhite.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetne rzeczy! zaciekawiły mnie te książki :)

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Też ostatnio pokochałam EOS'y :) Bardzo zaciekawiłaś mnie tymi książkami, a buty to cudo! :)
    maddelines.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajnie przedstawiłaś ulubieńców :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. Te buciki są świetne, bardzo mi się podobają *_*

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Aww! Cóż to za cudeńka! *,*
    Buty mnie w pełni urzekły <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  14. śliczne butki ,wogóle bardzo fajny ten twój blog. napewno bede go czytać!!!!!! zapraszam też na mojego bloga
    http://jagodaladzinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. mega buty!
    http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Nic dodać nic ujac. Wszystkie rzeczy prezentuja sie pieknie i na pewno sa fajne. Ksiazki chetnie orzeczytam, mam podobne woski ale z Yankie (czy jakos tak) i wszystkie pachna pieknie. Marza mi sie takie buty oraz perfumy :) buziaki! Super ulubiency!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Muszę się zaopatrzyć w te woski! :D
    Dotychczas używałam tylko tych z Yankee, więc najwyższa pora na zmianę :)

    Zapraszam tutaj:
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Muszę kiedyś kupić tego eosa :D Tak samo z resztą marzą mi się jakieś woski z Kringle ;)

    ReplyDelete
  19. Ten model superstarów jest cudowny <3 milion razy lepszy od klasycznych czarno-białych, które posiada tyle osób.
    nordiss.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  20. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona