8 November 2015

Magia Świąt... w listopadzie?

Wczoraj podczas kilkugodzinnych zakupów już na większości wystaw zauważyłam pierwsze oznaki zbliżających się świąt: choinki, bombki, poduszki i koce w norweskie wzory, renifery, aniołki, foremki do pierniczków i oczywiście Mikołaje. Oprócz tego w Starbucksie nie ma już śladu po Pumpkin Spice Latte i kubkach w liście, zostały one zręcznie zastąpione czerwonymi kubeczkami i Pierniczkową Latte (jako aktywny hipster muszę się orientować w tych starbucksowych trendach hehe). Do tej pory dzielnie nie poddawałam się temu uczuciu wszechogarniających świąt, ale kiedy zobaczyłam w telewizji świąteczną reklamę Coca-Coli, nie wytrzymałam, nie mogę się doczekać grudnia!

Jedyne, co mnie zaskoczyło, to fakt, że z roku na rok ten cały Świąteczny Szał przychodzi do nas coraz wcześniej, w końcu czeka nas jeszcze prawie półtora miesiąca niecierpliwych oczekiwań. Należę do osób, które uwielbiają okres Bożonarodzeniowy, ogólnie cały grudzień jest moim ulubionym miesiącem, chociażby dlatego, że mam wtedy urodziny :) Uwielbiam spędzać Wigilię w dużym, rodzinnym gronie, z dwunastoma daniami na stole i piękną, kolorową choinką i cieszę się, że już teraz widzę te wszystkie świąteczne dekoracje, umila mi to te ostatnio bardzo szare i ponure dni. A co Wy sądzicie o tym, że to wszystko zaczęło się już teraz? Lubicie Święta, czy może za nimi nie przepadacie? Dajcie znać w komentarzach :)
Jak może zauważyliście, ostatnio na moim blogu pojawiła się zakładka designs. Po kliknięciu w nią znajdziecie szczegóły tego, jak zamówić u mnie design na bloga. Ostatnio postanowiłam, że tworzenie wyglądów na bloga sprawia mi całkiem sporą przyjemność i chętnie pomogę tym, co nie czują się zbyt pewnie w tego typu zajęciach. Wiem, że zdjęcia dzisiaj do posta średnio pasują, ale nie przesadzajmy, nie będę robiła świątecznych zdjęć przynajmniej do pierwszego grudnia :D ja już lecę się uczyć, miłego weekendu! xx
Sweater- Zara | Coat- Stradivarius | Jeans- H&M | Shoes- CCC

69 comments:

  1. Śliczne zdjęcia :) kocham zimę, święta i przyznam się, że już od tygodnia szukam różnych ozdób świątecznych diy :)
    Zapraszam do siebie :) http://dusianov.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Święta z całą ich magią zdecydowanie na tak, ale w listopadzie?! Nie przesadzajmy... ledwie początek miesiąca, rozumiem, że anomalie pogodowe i śnieg już się gdzie nie gdzie pojawił, ale święta to święta! Oby listopad zleciał jak najszybciej i świąteczne dekoracje były na miejscu :)
    Fajnie, że ostatnio dodajesz zdjęcia ze swoim udziałem, szczególnie, że z outfitami świetnie wpasowujesz się w klimat :)

    perehendeza.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Co do tych świątecznych spraw, to w tym roku pojawiły się one mistrzowsko szybko, ponieważ przebłyski były już przed 01.11, co mnie naprawdę zdziwiło. Ogólnie kocham Święta, ale według mnie trochę przesadzają z tymi wystrojami :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja też uwielbiam Święta, ale jednak reklamy, świąteczne ozdoby itd. które zaczynają się już na początku listopada to przesada. ;)
    Cieszę się, że zaczęłaś robić designy, robisz je świetnie! :)
    Śliczne zdjęcia, pozdrawiam! ;*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jak na moje oko na ten cały świąteczny klimat jest zdecydowanie za wcześnie. Wstrzymam się z oczekiwaniami co najmniej do grudnia :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    ReplyDelete
  6. Zgadzam się, iż ten świąteczny klimat jest za wcześnie. To tylko psuję magię świąt, bo mamy już dosyc kiedy jeszcze w listopadzie wszędzie są świąteczne ozdóbki czy w radiu puszczają świąteczne piosenki.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  7. ja też nie potrafię doczekać się świąt
    Pozdrawiam :)
    Crazy and Monia(klik)

    ReplyDelete
  8. ja też czekam na święta i tą grudniową, fajną atmosferę :)
    Ładne zdjęcia!
    http://fashion-young-boy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ja zawsze kochalam swieta bo moglam spedzac je z rodzina i przyjaciolmi w tym roku jest inaczej :(

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  10. piękna zdjęcia i bardzo ładna stylizacja *_* masz śliczne oczy!
    Nasz blog-KLIK! ♥

    ReplyDelete
  11. Święta już się zbliżają ,ale sądzę ,że za wcześnie na reklamy i sklepy wypełnione tym wszystkim.Jednak to marketing ...eh. Nie mogę doczekać się świąt :)
    http://mysmallrevolution.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ja dzisiaj, wchodząc do galerii i widząc ogromną choinkę, sama na chwilę zastanowiłam się, jaki miesiąc mamy- nie mogłam uwierzyć, że to dopiero początek listopada, a wszędzie tyle świątecznych dekoracji! Ja tak samo uwielbiam atmosferę świąt:) A reklama Coca-Coli to tradycja haha

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  13. Och .. święta magiczny czas. <3
    Super zdjęcia. Zapraszam do mnie na nowy post
    nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. pół miesiąca temu w OBI zauważyłam już choinki i dekoracje świąteczne ;) przeraża mnie to :D
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  15. Ja też uwielbiam okres Bożonarodzeniowy, już nie mogę sie doczekać świąt! Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  16. Ja także kocham święta, jednak denerwuje mnie to że dzień po Święcie Wszystkich Świętych,, no może po Zaduszkach już wszystko jest w motywach świątecznych ;c

    http://myylifeastina.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Kocham święta i uwielbiam ich całą otoczkę - dekoracje, prezenty, piosenki i wszystko inne, ale denerwuje mnie, że wszystko co świątreczne tak szybko wchodzi do sklepów, na playlisty w radiach itd., bo to tylko wpędza mnie w dołek i nieustanne oczekiwanie na święta. Listopad to dla mnie zawsze miesiąc intensywnej nauki, a jak tu się uczyć, gdy dookoa takie milusie rzeczy? :)

    Pozdrawiam, śliczne zdjęcia.
    www.itakowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nie widziałam w tym roku jeszcze nic co by przypomniało mi o nadchodzących świętach (oprócz czekoladowych Mikołajków w sklepach :D), ale wiem ,że gdy tylko zobaczę świąteczna reklamę coca coli, od razu udzieli mi mi się taki nastrój :)

    ReplyDelete
  19. Ja uważam, że te wszystkie ozdoby świąteczne na ulicach, w sklepach itd. pojawiają się zdecydowanie za wcześnie! Nie możemy cieszyć się magią świąt w grudniu! Dopiero co skończyły się wakacje...;)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    ReplyDelete
  20. Ja również uwielbiam święta i też już nie mogę się ich doczekać! Chociaż reklamy świąteczne na początku listopada to tak troszkę przesada, chociaż specjalnie mi to w sumie nie przeszkadza :D Uwielbiam ten czas kupowania prezentów, zimowych wypadów i przygotowań do świąt, chociaż atmosfera czasami jest troszkę sztuczna, to i tak jakoś lubię ten czas :D
    Świetne zdjęcia ^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. śliczne zdjęcia!
    Wgl nie czuję, że niedługo święta. Miło jest zobaczyć taką reklamę CocaColi :)

    http://true-less.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Rzeczywiście w sklepach coraz częściej pojawiają się te wszystkie świąteczne ozdoby :)
    O starbucksie nie wiedziałam, ale dzięki za informację haha.

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Boska stylizacja!
    Przepiękne zdjęcia!
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodobał-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    fashion--twins.blogspot.com


    Pozdrawiam kochana <3

    ReplyDelete
  24. Piękne zdjęcia. Również oczekuje grudnia i tego całego zamieszania związanego ze świętami :D a co do zdjęć świątecznych jestem tego samego zdania haha :D

    http://blogbutterflyblue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. A ja w tym roku nie wypiłam pumpkin spice :(
    Strasznie mi szkoda!
    Maya-maay *click*

    ReplyDelete
  26. ja uwielbiam święta i też już nie mogę się ich doczekać!
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  27. Kocham święta i jak zobaczyłam pierwsze świąteczne reklamy, zaczęłam klaskać, skakać i się cieszyć jak głupia, haha! Grudzień to zdecydowanie najpiękniejszy miesiąc w całym roku!

    Zapraszam:
    seendixsecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bardzo ciekawy post :) milo się go czytało
    prześliczne zdjecia !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Śliczne zdjęcia
    Ja kochaaam święta, najlepszy czas w roku!
    Obserwujemy? http://gabstylee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Fajny blog.. podoba mi się :)

    Zapraszam też do mnie :)! może wspólna obserwajca?

    foreverandsmile.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. U mnie w anglii już od 1 listopada został otworząny taka świąteczne wszystko heheh
    Zapraszam na bloga

    ReplyDelete
  32. Ja uwielbiam święta! :) Ta atmosfera i prezenty! :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Na początek - świetne zdjęcia :D

    Co do postu, również uwielbiam świąteczny klimat, nawet na długo przed nimi, aczkolwiek również dochodzę do wniosku że dzieję się to jednak trochę za szybko, i z roku na rok jest coraz gorzej pod tym względem /M

    Dwie Perspektywy Blog

    ReplyDelete
  34. Chyba nie znam osoby, która nie cieszyła by się na nadchodzące święta. Fakt, że z roku na rok ta "świąteczna atmosfera" zalewa nas coraz wcześniej. Świetne zdjęcia :)

    madamblanche.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Święta to wspaniały czas. Rodzinny i wypełniony miłością. Każdy cieszy się na ten wyjątkowy czas. A zdjęcia są śliczne. Pozdrawiam :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja też nie mogę doczekać się grudnia, to cudowny miesiąc <3
    Ślicznie wyglądasz <3

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Fajne zdjęcia :) Mam ten sam płaszczyk! :)

    ReplyDelete
  38. moim zdaniem bez sensu robią z listopada grudzień ;)
    klik

    ReplyDelete
  39. Ja bardzo lubię święta, ale jednak w sklepach i telewizji za szybko o tym mówią :P
    ~ ~ ~ ~ ~ ♥ I'm Dollka BLOG ♥ ~ ~ ~ ~ ~

    ReplyDelete
  40. ja czuję magię świąt już 3 miesiące przed świętami haha, wtedy ściągam świąteczne piosenki i śpiewam je w kółko, kocham święta :D
    śliczne zdjęcia i masz piękny kolor włosów :D
    Blog♥klik

    ReplyDelete
  41. Zgadzam się z Tobą, dobrze napisane!
    A zdjęcia przecudne, jesteś bardzo ładna :)
    Pozdrawiam ciepluutko i zapraszam do mnie ♥

    http://ellane-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Śliczne zdjęcia! Ja również nie mogę się doczekać magicznego miesiąca - grudnia. Już w sklepach można zakupić czekoladowe Mikołaje i renifery haha! To prawda, co rok Świąteczny Szał szybciej przychodzi. Kto wie, moż za kilka lat przyjdzie już we wrześni?

    Obserwuje i zapraszam do mnie - klik ♥

    ReplyDelete
  43. Też uwielbiam święta, ale uważam, że to przesada tak wcześnie puszczać świąteczne reklamy i dekorować sklepy świątecznymi ozdobami.
    Śliczne zdjęcia!
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. też uwielbiam święta! tylko szkoda, że trzeba na nie tak długo czekać :D
    blog: optymistka. | fanpage

    ReplyDelete
  45. Ja uwielbiam święta i nie przeszkadza mi to, że okres oczekiwania zaczyna się już w listopadzie :) Mam więcej czasu na delektowanie się przygotowaniami i wprowadzenie się w bożonarodzeniowy klimat :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ja uwielbiam okres Swiateczny, jednak wydaje mi sie, ze jest jeszcze troche za wczesnie. Mieszkam teraz w Stanach i jeszcze nie obchodzilismy Swieta Dziekczynienia, a juz sasiedzi swatelka i choinke zalozyli. Trosze za wczesnie, ale nazekac nie bede :D

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  47. Ja kocham swieta ale ostatnio coraz mniej czuje ten ich klimat..
    Śliczne zdjęcia!
    xx // mój blog

    ReplyDelete
  48. Nie lubię tyc wszystkich ozdób, dekoracji, prezentów w listopadzie, co za DŁUGO to też nie zdrowo! :( haha

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    ReplyDelete
  49. Piękne zdjecia! :) Jak tak dalej pojdzie, swieta bedziemy witać w sierpniu. ;)

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Przecudowne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się to pierwsze :)
    Zajrzyj na mojego bloga jak będziesz miała czas :) Mój blog-klik

    ReplyDelete
  51. jak dla mnie trochę przesadzają z takimi wczesnymi oznakami świąt :)
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  52. Fajnie, że już jest ten klimat Świąt!
    U mnie w galeriach też już jest świąteczny wystrój, świetny blog!
    Zaobserwowałam :) http://agata-blog00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Przecudowne zdjęcia! Kocham święta i nie potrafię się już ich doczekać :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  54. Przepiękne zdjęcia <3.
    Poklikasz w ostatnim poście?Z góry dziękuję <3.
    Jeżeli spodobał Ci się nasz blog,zaobserwuj :).
    fashion--twins.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Święta już czuc :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Szczerze gdy zobaczyłam reklamę świąteczną Coca Coli ale nie tylko, 2 listopada to się przeraziłam. To prawda, że ten szał świąteczny z roku na rok przychodzi co raz wcześniej. I to jest straszne. Z jednej strony okej, bo lubię ten okres świąteczny, te wszystkie ozdoby, piosenki ale wtedy, kiedy jest na nie czas. A nie gdy do świąt mamy 1,5 miesiąca...

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    ReplyDelete
  57. Śliczne zdjęcia :)
    http://jaagusiaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Tak to jest, święta podchodzą pod marketing :P
    A Ty, jesteś nieziemsko piękna! Jeszcze jak podrośniesz (postarzejesz się hah) to będziesz boginią piękności i wszyscy będą się za Tobą oglądać. :D Masz taką symetryczną twarz.Trochę jak Amanda Seyfried. Zazdroszczę urody.:P Do tego masz piękny kolor włosów. :P

    ReplyDelete
  59. super blog, zapraszam do siebie! :)

    http://maladlakobiet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Pierwsze i drugie zdjęcie najlepsze ♥
    Polubiłam Twojego bloga :)
    Zapraszam http://pati-ix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Piękne zdjęcia! Genialnie wyglądasz :)
    PS. Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  62. Śliczne zdjęcia! i piękna osoba!
    pozdrawiam JM.
    hyyp://jakubmarssh.blogspot.com/

    ReplyDelete

weryfikacja obrazkowa wyłączona